Invandrare gripna för sexualövergrepp vid festivalerna

Fem våldtäkter, ett våldtäktsförsök och upp till 16 sexuella ofredanden anmälts från Bråvalla-festivalen och 30 sexuella ofredanden från “Putte i parken-festivalen” i Karlstad. Så mycket bara den senaste veckan. Detta är inte normalt. Så här var det inte tidigare, innan massinvandringen. Det är tydligt vad det är som pågår. Det vi ser är fenomenet “Tahartush” som har kommit till Sverige. Massövergrepp av mobbar. Våldtäkter och sexuella övergrepp utförda av gäng av män och killar från arabvärlden. Efter Köln blev Europa medvetna om fenomenet, men eftersom det var det vinter, en period då sexualbrottsaktiviteten alltid är låg, så blev medvetenheten bara teoretisk. Nu när det är sommar däremot så kommer vi att få lära oss vad “Taharrush” innebär i praktiken och inse hur stort föraktet mot vårt samhälle och våra kvinnor verkligen är hos många av de nyanlända. Allt  detta för att vi har tillåtit massinvandringen. Det finns dock tid att vända detta bara blir medvetna om och erkänner problemet samt om vi inser att det är vi svenska män som måste kliva in och stoppa detta, om vi börjar visa hur det går för de som angriper våra kvinnor, då polisen och myndigheterna så uppenbart inte klarar av att hantera situationen och om någon ens blir gripen och fälld så är de milda straffen mest en förolämpning mot offren.

Text: Tobias Lindberg 2016-07-02. Uppdaterad 2016-07-05.

_________________________________________________________________________________________
Missa inte den uppföljande texten “Sexövergreppen på festivalerna – En uppdatering“.
_________________________________________________________________________________________

sexuella-overgrepp-festivaler-001-liten

Värmlands Folkblad:

“Det handlar om unga tjejer som blivit utsatta, den yngsta var under 15 år. I vissa anmälningar förekommer även flera målsäganden.

– De har tafsat på dem. På rumpan, brösten och någon försökte komma innanför kläderna, säger vakthavande befälet Per-Arne Eriksson.

I ett av fallen ska gärningsmannen även försökt kyssa en tjej. Enligt polisen handlar det genomgående om gäng med sju till åtta pojkar som är ensamkommande barn. Två personer har gripits. De hämtades sedan av personal från HVB-hemmet där de bor eftersom de är under 18 år.

– Vi vet inte om det handlar om samma grupp i alla anmälningar, säger Per-Arne Eriksson.

I anmälningarna är det genomgående att tjejerna blivit omringade, men polisen vet inte om det är en eller flera personer som tafsat på dem.”

Värmlands-Folkblads uppdatering måndag morgon (4/7):

“Enligt polisen så fortsatte anmälningarna om sexuella ofredanden att dyka in under söndagskvällen och när man sammanfattade helgen tidigt på måndagen kunde man räkna ihop till totalt 30 anmälningar från Putte i Parken.”

Aftonbladet:

“De gripna var unga ensamkommande och blev hämtade av personal från ett HVB-hem, säger Per-Arne Eriksson.”

Göteborgs-Tidningen:

De två misstänkta tillhör gruppen ensamkommande flyktingbarn. De släpptes på grund av sin låga ålder och skickades tillbaka till sitt boende. De är under 18 år gamla, säger Eriksson.

Bara detta med att gärningsmännens ursprung över huvud taget nämns av tidningar som Aftonbladet (AB) och Göteborgs-Tidningen (GT) är uppseendeväckande. Normalt brukar vanliga mainstreammedier och speciellt då Aftonbladet vara väldigt noga med att inte nämna sådant.

stod-011

Kanske är det så att mainstreammedierna har börjat inse vart vindarna blåser och kanske tänker de att det är dags att börja göra så att det i efterhand ser ut som att de stod på rätt sida när det begav sig? Så, man ska kanske inte vara så förvånad om vi den kommande tiden börjar se fler och fler medier, som t.ex AB och GT, börja rapportera sådant här från och med nu.

invandrare-gripna-for-valdtakt-vid-festivalerna-010[Uppdaterad 2016-07-05] ]Nu har alltså fem våldtäkter, ett våldtäktsförsök och upp till 16 sexuella ofredanden anmälts från Bråvalla-festivalen och 30 anmälningar om sexuella ofredanden i “Putte i parken-festivalen” i Karlstad. Två festivaler som har varit nu under den senaste veckan. [Slut på uppdatering]

Tillvägagångssätten är ofta det som har blivit så vanligt på senare tid, att stora gäng av invandrarmän eller invandrarkillar omringar unga svenska tjejer och begår övergreppen i skydd av den trängsel som de själva skapar. Andra får svårt att se vad som sker i mitten av trängseln.

Alla som drabbades av tafsandet var unga tjejer, den yngsta så ung som 12 år.

Här beskriver polisen i Värmland vad som har hänt på festivalen “Putte i parken” samt att gärningsmännen som har gjort detta är gäng med så kallade “ensamkommande”:

https://polisen.se/Varmland/Aktuellt/Handelser/Varmland1/2016-07-02-0744-Sammanfattning-dygn-Varmland/

En arkiverad version av det polisen i Värmland har skrivit finns här om texten skulle “råka” bli ändrad eller försvinna helt plötsligt:

http://archive.is/hpG85

[Uppdatering 2016-07-05] DN skrev under måndagen (4/7) “Under helgen anmäldes också flera sexuella övergrepp under Bråvallfestivalen utanför Norrköping. Omkring 14-16 fall av sexuella ofredanden, 5 anmälda våldtäkter och ett våldtäktsförsök. Hittills finns inga misstänkta, uppger polisen.” [Slut på uppdatering]

Ja just det ja, det vi nu ser är mer största sannolikhet det fenomen som i arabvärlden kallas för “Taharrush” och som innebär att en stor grupp killar eller män omringar en eller några få flickor eller kvinnor och begår sexuella övergrepp eller våldtar dem. Det är det vi har sett i större eller mindre utsträckning och med allvarligare eller mindre allvarligare former på många håll i Europa där Köln är det mest kända och i Sverige under t.ex “We are STHLM-festivalerna” de senaste två åren och nu alltså även vid sommarens festivaler i Bråvalla och Karlstad.

Dayily Mail har skrivit om “Taharrush” samt om det som hände i Köln i denna artikel.

Det kanske mest kända fallet av “Taharrush” är när “60 Minutes”-journalisten Lara Logan blev våldtagen och mycket allvarligt misshandlad, nästan sliten i stycken, av en stor mobb av män som släpade runt henne på torget mitt bland tusentals människor på det stora torget, Tahrir Square, i Kairo. Jag har skrivit om detta som hände Lara Logan i detta blogginlägg och jag uppmanar alla att se det mycket starka filmklipp som finns med där hon själv berättar vad som skedde.

Det är dags att vi vaknar nu gott folk. Ja just det ja, med det menar jag vi svenskar, vi som tillhör det folk vars döttrar, fruar och mödrar nu utsätts för sexuella övergrepp och våldtäkter i en omfattning som vi aldrig har sett förut på grund av den stora massinvandringen som Sveriges politiska och ekonomiska elit har dragit över de senaste åren, mot folkets vilja.

Nej, det finns inget brett folkligt stöd för massinvandringen, de flesta är emot den.

Ja, invandrare är verkligen kraftigt överrepresenterade i vålds- och sexualbrottsstatistiken och den överrepresentationen kvarstår även efter att korrigering för socioekonomisk status har gjorts. Detta har jag skrivit om med länkar till forskning och statistik här och här. Särskilt gäller denna överrepresentation invandrare från MENA-länderna (Middle East and North Africa).

Nu ska jag på ett enkelt sätt att beskriva hur stor överrepresentationen i sexualbrott verkligen är för de asylinvandrare som idag utgör den stora massan av de som kommer till Sverige. Detta bygger på den svensk forskning och statistik som fram till för 11 år sedan tillåts göras, men som idag inte längre får utföras eftersom sådant skulle göra saker och ting allt för tydligt för folket.

Av en grupp på 10.000 svenska män så utförs i genomsnitt 4 våldtäkter. Av en grupp på 10.000 invandrare från MENA-länderna utförs i snitt mellan 18–70 våldtäkter beroende på vilka MENA-länder gruppen kommer ifrån. Detta är en otrolig överrepresentation och den kan man läsa om i BRÅ:s rapporter om “Invandrares brottslighet” från 1996 och 2005, vilket jag har skrivit om i texterna som jag länkade till här ovanför.

stod-011

Ja, svenska män våldtar också, ja, till och med svenska kvinnor våldtar. Ja, vi har haft våldtäkter och sexuella övergrepp i alla tider, men det som är viktigt att förstå är att det aldrig tidigare har varit i den utsträckning som sker nu. Trots att invandrarna är en minoritet i landet så utför de en stor majoritet av våldtäkterna och de sexuella övergreppen. Per capita så är de alltså väldigt överrepresenterade i brottsstatistiken grövre sexualbrott som våldtäkter.

Ja, det är bara tre stycken som har gripits efter händelserna vid festivalerna i Bråvalla och Karlstad och av dem så är de två från “Putte i parken”-festivalen i Karlstad asylinvandrare och den i Bråvalla en svensk. Svensken som greps hade enligt de första uppgifterna blottat sig för två tjejer och anklagades för våldtäkt av en annan och lät på beskrivningen som om han var psykiskt sjuk eller något. [Uppdatering 2016-07-05] Under måndagen skrev DN att det hittills inte fanns några misstänkta för de anmälda våldtäkterna och övergreppen på Bråvallafestivalen, vilket innebär att misstankarna mot de som hade gripits har avskrivits. [Slut på uppdatering] Fler än så har alltså inte gripits än, men om fler grips så kommer det med största säkerhet att visa sig att samtliga av dessa eller de allra flesta av dem kommer att visa sig vara asylinvandrare eller invandrare eller andra generationens invandrare, precis som det visade sig vara vid de senaste två årens “We Are STHLM”-festivaler där det begicks så många sexuella övergrepp och där det visade sig att samtliga utfördes av gärningsmän som på ett eller annat sätt var invandrare.

Bilden högst upp i inlägget är från något av Zara Larssons uppträdanden på “We Are STHLM” de senaste två åren. Den illustrerar tydligt hur det ser ut på dessa tillställningar. Se på bilden hur publikhavet ser ut. Se hur otroligt många invandrarkillar det är där mitt bland alla unga svenska flickor och kvinnor. När ska svenska föräldrar vakna upp och inse att det inte längre går att skicka sina döttrar till festivaler som dessa? Det är slut på den tiden i Sverige när det gick att göra så. Ja, självklart borde tjejer och kvinnor kunna röra sig ute, gå på konserter och badhus utan att bli utsatta för övergrepp, men verkligheten ser tyvärr efter årtionden av massinvandring annorlunda ut. En del säger att man inte kan ge upp vårt sätt att leva för att det finns så många människor idag i vårt samhälle som gör så här, en sak jag egentligen helt håller med om, men idag är verkligheten som den är och så länge som den är det så kan vi inte fortsätta som tidigare och om vi inte vill ge upp vårt sätt att leva så är den enda lösningen att återställa vårt samhälle till vad det tidigare var och då måste asylinvandringen upphöra och en stor del av alla som har kommit de senaste 10–20 åren återvända, alltså repatrieras, till sina hemländer.

Och Zara Larsson håller just nu som bäst håller på att beskyller alla män för den våldtäkt som begicks precis framför scenen vid hennes framträdande vid festivalen Bråvalla, en riktig våldtäkt där någon sjuk jävel i trängseln penetrerade en tjej som var helt fastklämd i trängseln, något hon gör trots att alla vet att det med största sannolikhet inte var någon svensk som gjorde detta, utan att det troligtvis var en invandrare från något MENA-land.

att-gora-001Massinvandringen måste alltså upphöra och repatriering av alla de icke-européer som har kommit till Sverige de senaste 15 åren måste genomföras. Detta har jag skrivit om mer ingående i inlägget “Vad som måste göras“. Först när vi har återställt ordningen och gjort Sverige mer homogent igen så kommer vi att kunna låta våra ungdomar gå på festivaler igen.

Gällande det som nu sker på festivalerna samt på våra gator och torg i hela landet och hur vi måste tänka och agera tills vi har fått stopp på massinvandringen och genomfört repatrieringen.

Vi män måste ha en beredskap på att ingripa omgående när övergrepp sker. Vi måste förstå att det är vi svenska män som ska skydda vårt samhälle. Det är vår uppgift. Vi kan inte fortsätta att lägga över hela detta ansvar på polisen och myndigheterna. De klarar inte av det. Tidigare klarade de det, men inte nu, inte efter de senaste decenniernas massinvandringen och framförallt inte av de senaste årens tokigt stora invandring. Utan nu är det vi svenska män som måste kliva in och återställa ordningen.

Är du på en festival eller ute i samhället och rör dig så måste du vara beredd att kliva in och skydda våra kvinnor och flickor. Är ni ett gäng svenska män eller killar som är ute så ska ni snack ihop er om detta, om vad ni ska göra och ni ska sprida till andra, till kvinnor och flickor runt om er, till hela omgivningen, att om någon blir sexuellt ofredad, tafsad på eller våldtagen, om någon så bara agerar misstänkt, så ska de komma till er så att ni omedelbart kan visa gärningsmannen eller gärningsmännen hur det går för de som gör så mot våra kvinnor. Alla ska veta vad som kommer att hända. Särskilt viktigt är det att invandrarmännen och killarna blir medvetna om detta. Det får vara ett slut på detta nu, ingen ska tillåtas att komma till vårt land och angripa våra kvinnor!

Ser ni en grupp med invandrarkillar eller ett invandrargäng dra runt på festivaler i torg och bete sig på ett oacceptabelt sätt så måste ni konfrontera dem och visa att ni har koll på dem och få dem att förstå vad som kommer att hända om de gör fel på minsta sätt. Berätta för dem att ni har koll på dem. Så ska ni göra även om de inte har gjort något, göra det klart för dem att ni övervakar vad som sker och är beredda att ingripa. Även om de bara uppträder i ett gäng, så måste de konfronteras och göras medvetna om vad som kommer att drabba dem om de missköter sig på minsta sätt. Det måste återigen börja bli känt vilka det är som bestämmer här i Sverige.

Organisera er. Bilda grupper och medborgargarden. Träna styrka, kondition och närstrid tillsammans. Gå med i medborgargarden och motståndsrörelser. Bara så kan vi vända utvecklingen.

Att hålla ordning på plats ute på gator, torg och på festivaler är viktigt, men det är inte allt. För att verkligen kunna återställa ordningen till ett samhälle där kvinnor och flickor kan röra sig ute och känna sig mer säkra än idag så krävs att asylinvandringen i princip upphör och repatriering av de icke-européer som har invandrat de senaste 10–20 åren.

_________________________________________________________________________________________
Missa inte den uppföljande texten “Sexövergreppen på festivalerna – En uppdatering“.
_________________________________________________________________________________________

 

Referenser

http://www.vf.se/nyheter/karlstad/sexuella-ofredanden-pa-putte-i-parken

http://www.vf.se/nyheter/karlstad/fler-anmalningar-om-sexuella-ofredanden

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23103810.ab

http://www.expressen.se/gt/tolv-anmalningar-om-ofredande-pa-festival/

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3395390/The-Arabic-gang-rape-Taharrush-phenomenon-sees-women-surrounded-groups-men-crowds-sexually-assaulted-spread-Europe.html

http://www.informationskriget.se/2016/05/10/lara-logan-om-mass-gruppvaldtakten-hon-utsattes-for/

http://www.informationskriget.se/2016/01/22/att-vilseleda-om-invandringens-konsekvenser/

http://www.informationskriget.se/2016/02/09/vad-som-maste-goras/

Artikeln från Värmlands Folkblad finns arkiverad här om den skulle ändras för att passa den politiska korrektheten:

http://archive.is/YeueP

15 tankar kring ”Invandrare gripna för sexualövergrepp vid festivalerna

  1. Svensk tjej

    ja visst det händer men också viktigt att inte glömma detta har ej med länder eller religion och göra. Det finns as som gömmer sig bakom religionen. Men ta det som hände i Turkiet. Visar på att det inte handlar om religion eller sånt. Turkiet är muslimer
    Dessa människor som dessa idioter kommer hit för att sätta en spricka mellan oss och dom fast massa oskyldiga kommer emellan
    Vill vi förändra måste vi börja nånstans men då måste vi alla vara beredda på det. För 35 år sen var barnaga tillåtet i Sverige. Länder kan utvecklas men rädsla kommer inte hålla utan mycket tålamod och hjälp

    Svara
    1. admin Inläggsförfattare

      Jo, fast det har ju visst med vilket land, vilken religion, vilken kultur och vilket folk man har och kommer ifrån att göra. Inte på så sätt att alla som t.ex kommer från ett visst land beter sig på ett visst sätt, utan att det är lite vanligare med ett visst beteende än hos människor från ett annat land. Så det är på det sättet det är, att människor som kommer från MENA-länder generellt lite oftare än t.ex svenskar utför våldtäkter. De som försöker säga att var man kommer ifrån eller vilken religion man har inte spelar någon roll, de bedrar sig själva.

      Svara
    2. Svensk Man

      I länderna som de kommer ifrån är det fortfarande tillåtet med barn-aga och en straffbart med våldtäkter finns inte gäller några som helst straff för ändra sexuella övergrepp.

      Svara
  2. Ann

    All denna ökade kriminalitet och däribland synen på kvinnan är utan tvekan en kulturell fråga vilket gör att alla, jag menar ALLA nyanlända måste få information vad som gäller i Sverige. Dom gör bara det som för dom är normalt i deras kultur, oavsett vilket land dom kommer ifrån. Nyanlända som kommer hit får tydligen bara reda på vilka rättigheter dom har.
    I många länder är kvinnan mannens ägodel och får göra vad han vill med kvinnan och det är mannens skyldighet att skydda kvinnan mot andra män.
    Finns ingen man som skyddar kvinnan har vilken man som helst rätt att göra vad dom vill med denna kvinna.
    Alltså är det fullt naturligt för dessa män att utnyttja kvinnan.

    För att försöka få bukt med denna ökade kriminalitet i Sverige måste de nyanlända få vetskap om vad som gäller i vårt land.
    Därför:
    Sätt ALLA nyanlända i skola direkt när dom kommit in i landet, där dom får lära sig bland annat:
    Svenska, Rättigheter, Skyldigheter, Svensk Kultur, Skillnaden mellan vad som är rätt och fel i Sverige mot vad som är rätt och fel i deras länder och vilka konsekvenser det kan medföra.

    Svara
    1. admin Inläggsförfattare

      Ann: Visst kan det i vissa fall vara så att okunskap spelar in, när det gäller lite mindre viktiga saker, men det är ju inte så att det skulle vara okänt för dem att man inte får våldta kvinnor. I vart fall är det inte så i de flesta fall.

      Sedan, visst är det ju bättre att de som kommer hit blir ordentligt informerade, men allra bäst vore ju om asylsökande inte kom hit, utan att vi istället hjälper människor på plats istället för att låta dem migrera till Sverige.

      Svara
  3. Calle

    Zaras Hat? Är ju Vansinne! Skicka hem allahs invandrade! Nuuuuuuu! Låt Zara få följa med dess Medeltida ,idioter!

    Svara
    1. admin Inläggsförfattare

      Lasse: Jag läste Lena Holfves text, wikipedia-länken hon bifogade samt två av de första texterna som kom upp och som handlade om massvåldtäkten på den googel-sökning “lara logan hoax” som Lena Holfve föreslog och som jag ser det så har inte Lena Holfve samt de två som har skrivit de ifrågasättande texterna, David Martin och Temoris Grecko, något konkret att komma med som visar på att det skulle vara påhittat. Inga bevis, utan bara spekulationer som jag finner vara rätt långsökta. Och det Lena Holfve själv säger, att hon vet hur bedragare uppträder och att hon tyckte att hon såg detta hos Lara Logan. Jag har också sett Lara Logans intervju och jag är rätt bra på att läsa människor och har en bra känsla för detaljer och jag håller inte alls med Lena Holfve att det skulle finnas något hos Lara Logan som verkade påhittat och falskt när hon berättade om vad som hade hänt. Tvärt om tyckte jag att hur hon berättade det verkade väldigt äkta.

      Har du själv sett Lara Logan berätta vad hon utsattes för i den 60 Minutes-intervju hon gjorde och har du läst de två texterna som ifrågasätter detta som Lena Holfve tillsammans med sin magkänsla menar är bevisen för att allt skulle vara en bluff?

      Svara
  4. Lasse Wilhelmson

    Skrev ju “bedragarkvinnorna” och avsåg endast att informera om Lenas perspektiv, på förekommer anledning, som jag tror är relevant i vissa fall. Men visst är det faktamässigt tunt i detta fall.

    Lenas ofta använda metod att utgå från sin magkänsla grundad på omfattande erfarenhet använder vi ju alla ibland, men när det gäller att bedöma enskilda fall krävs nog lite mer om man vill bli tagen på allvar. Konsten att läsa andras innersta tankar bör inte överskattas 🙂

    Svara
    1. admin Inläggsförfattare

      Nej, det bör den verkligen inte och jag håller helt med dig, Lasse!
      /Tobias

      Svara
  5. Svensk tonåring

    Blir så jävla irriterad fattar inte varför vi inte skickar tillbaks de invandrare som inte vet hur man beter sig och i de flesta länderna där det kommer ifrån är det helt ok att bete sig på detta sett. Snare helt normalt, de mobbar svenska elever de vådltar de står för mycket mycket mer utav brotten i landet. De kastar stenar mot poliser osv. Blir så jävla arg att regeringen inte gör nåt åt detta innan det spårar ut totalt! Just nu funkar de ungefär så att om man anklagar en invandrare för våldtäkt så är de rasistikt så jävla sjukt!

    Svara
    1. admin Inläggsförfattare

      Tack för kommentar och länk!Är Solkorset möjligen din sida? Jag ska ta en titt på sidan.

      Svara

Lämna ett svar till Svensk Man Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *